Subject: RE: [KOOSKÕLASTUS] FW: Kiri
From: Eleringi Liinide käidu talitus <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 16 May 2024 11:56:17 +0300

Tere

Elering AS-le ei kuulu ühtegi paigaldist antud projekti alal – seega ei ole 
vajalik tingimuste esitamine.

Lugupidamisega

Elering AS

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, May 14, 2024 2:39 PM
To: Eleringi INFO <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti Lairiba 
Arenduse Sihtasutus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Telia Eesti AS 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Elektrilevi OÜ 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Kiri

Tähelepanu! Kiri on saadetud väljastpoolt Eleringi. Enne linkide ja manuste 
avamist veendu saatja õigsuses!

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Riigitee 8 Tallinna–Paldiski tee km 17,25-18,45 asuva Hüüru–Kiia 
vahelise lõigu kergliiklustee projekteerimistingimuste menetlusse kaasamine

Registreerimise kuupäev: 14.05.2024

Registreerimise number: 8-1/24-003/8341-1.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>